Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Sunday 29 May 2011

Day Out.

hai-yum ! harini hari yang sangat memenatkan *cehhhh bukan buat benda pun :P HAHAHAHA kenapa penat ? penat jalan bohh ! HEHE pukul satu gitu gerak pergi Library Seberang Jaya . okay buat akaun sikit . sikit je la , nak check folio mane yang tak cukup lagi . pffttt bengang rasa . macam macam benda tk lengkap -.- haishhh . and lain kali kalau pergi aku nak pakai sweater yang tebal gile B . punya lah sejukk -.- last last ajak dorang lepak luar . first time aku seronok duduk tengah panas , MUAHAHAHA lepak kat luar bawah pondok sambil tangkap gambo :D syokk ! later upload dalam FB :)

then jalan pi Sunway . wehehuuuu ~ aku dengan Zati jalan kaki . Azwa , Mien , Atul dengan Ayu naik motor . panas bhaii . tak kesah la , asal sampai Sunway XD masuk masuk teruih pi cari barang Alyaa . dier nak ehem ehem* sensored sikit . HAAHAHAHA tak jumpe , jalan gi Popular . uishhhh ~ banyak novel thriller baru . rambang mata >< HAHA padahal buku kat rumah tak habis lagi baca , berangan nak beli baru :P chill farah . nanti beli :D pahtu tunggu Miji pulok , ye laaa dier nak sambung belajar kat Polisas dah . HAHAHA duduk dalam hutan la kau :P then dah jumpe semue , round round round cari makan . lapiaq >< aku jalan dengan Azwa dulu . pi kedai Candies . perghhhhhhhh ! terliur tengok , NYUM NYUM . kiteorang dok makan yang tester punye . sedapppppp ~ mende free kan confirm la sedap . hahaha :)) then pergi kat foodcourt . makan makan makan , and then jalan lagi . lepas Azwa , Mien , Atul dengan Ayu balik . aku gi balik dekat Ati dengan Miji. horr , takleh kacau sangat . nak biar dorang lepaih rindu , nanti tak jumpe dh :P HAHAHA

then balik ~ dah balik tu bukan balik terus . tapi mak Ati singgah A TU Z sat . nak cari barang untuk orang kahwin . aku pun follow sajeee :D hehehe . aku dengan Ati boring duduk dalam kami lepak luar tangkap gambo . aku sekali aku tangkap memang ceroh gile ah gamba tu jadi . menjerit teruja aku dengan Ati . semua orang pandang . HAHAHAHA kay whatever . bukan kacau dorang pun :P then mak Ati pun join . lawak ngat aihhh :)) HEHEHEHE and then balik :)