Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Sunday 5 June 2011

Kuantan Baby , :)

okay , safely reached at Kuantan . MUAHAHAHA damn , jauh gile perjalanan *ecehhh . padahal dalam kereta tidur je pun , :P gerak drpd kampung pukul 4 a.m . haaaa gile kan ? but that's the truth , gara gara bapak aku salah sent text dekat Mak Long A'a aku . ade ke kate kami nak mai rumah dorang pukul 8 pagi ? what theeee ? tak pasal kena bertolak pukul 4 pagi dr Semanggol . dalam 9 lebih kot sampai Taman Melawati . singgah rumah Mak Long A'a sat :D makan makan , bapak aku sempat buat kerja dier gak tuhh . pasal Prudential mende tahu -.- malas care . bukan hal aku . NGAHAHAHA

pukul 10 lebih gitu gerak , kali ni gerak gi Kuantan pulak . hell-yeahh (Y) it takes about 3 hours kot . entah , tak check jam pulak . yang aku tahu sampai dalam 1 lebihh . perghhh sedap tidur :P nasib siang , kalau malam aku sambung balik tidur dalam kereta tu . malas aku nak kuar bile dah sampai :)) NGAHAHAHA

okay , it's now 11.14 pm . and i think i should go to sleep now . chiauu .