Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Thursday 9 June 2011

Nightmare .

okayyy . disebabkan cerite Insidious tuh aku tkboleh nak tidur malam tadi -.- mcm !^&$%!@^ . sebab dalam movie tu banyak tunjuk hantu dekat dinding, tingkap dengan siling , aku duduk tengok tempat-tempat tu je . mane nak tahu ork ? ==' buat nya ilusi aku melampau sangat , boleh pengsan aku . huishhh , pusing kiri tkleh tidur . pusing kanan pun same . drpd tutup lampu , aku bukak lampu . sebab takut sangat . HAHAHAHA texting dengan Fareh pun bukan membantu . buat lagi cuak ade . HAHAHAHA *sorry Fareh* then dalam pukul 1 lebih kot try tidur , okay dapat . tetibe tersedar pukul berapa tkthu . tgk lampu dh tutup . OMAIGOD . C U A K ! tkleh tidur terus -.- last last tidur balik lepas Subuh . memang gile . sebab cerite tu aku tkleh tidur . lepas ni taknak tgk dh kat wayang cerite hantu . MUKTAMAD !