Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Thursday 21 July 2011

Heart Attacked .

wohooo statement ! LOLz

okayy , today pergi sekolah seperti biasa . and yeahh harini tak lambat ! HAHA :D macam semalam jugak pukul 9 kena masuk dewan E . kali ni 3 kelas bergabung meletup woh ! :P 5 Amanah , 5 Ehsan and 5 Fatonah sahaja yang masuk dewan . ada orang dari PTPL Sungai Petani pulak maii . ingat kan boring tapi i was wrong . it was awesome dude ! TWO THUMBS UP FOR KAK FAIRUZ AND ABANG HADI :) woot woot ^~^

eh siapa amek Addmath sini ? saya amek ! weheeeeeeeeeee ~ bukan apa , harini belajar faham pulak dah . kalau hari hari macam ni kan best , confirm Addmath aku dpt flying colours tah tah Rainbow paaa :p HEHE . waktu Sejarah cikgu kasi latihan , buat sikit pahtu sembang banyak *sesi luahan perasaan sebentar bersama Atul & Aina* HAHAHA . penat aih cakap ~ :P

balik jalan dengan Ira + Alyaa . Syanizal macam po gi , kata nak jalan sekali konon . HAHAHA tengok tengok baik punya ada dalam kereta dengan kak Nana . cantikkk ! :p balik rumah sat tukar baju semua , then pergi rumah Ira . haaaaaaaaaaaaaa waktu ni lahh rasa macam nak sakit jantung aku . ceritanya begini ~

*dah sampai depan rumah Ira , and baru je nak tekan loceng*

KTAKKKK*bunyi kunci bukak daripada dalam rumah daaaaa .

F : haaaaaa macam tau tau je aku dah sampai , hahahaha :D
I : *sengih*
F : *bukak gate masuk sambil bagi salam* Assalamualaikum .

and then tibe tibe , ayah Syanizal bersuara daripada rumah sebelah *horrlaaa jiran Ira* :P

P : waalaikumsalam *bangun tengok aku*
F : ohh makkkk ! *muka terkejut gila babeng ni* kussssssssss semangat , pakcik nak buat saya heart attack ke ? hahahaha :)) *laughing non-stop*
P : *sengih* dah farad bagi salam ,pakcik jawab je la ~ 
F : *dalam hati* pulak dah , aku lah ni yang salah ? 

cerita balik dekat Ira , tak habis gelok ke aku . amboii suka sangat dia ~ LOLz . aduhaiii pakcik , kalau selalu kena gini boleh mati awal saya . nasib siang , kalau malam tadi . mau pengsan dah kat situ ~ HAAHAHAHAHA

lepak rumah Ira tengok tv segala , pukul 6 lebih balik :)