Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Tuesday 12 July 2011

Hai-yum .

Hello Hello ~ *mood SHINee* HAHA

harini Selasa yoo , so korang pergi sekolah tak ? aku pergi ;) budak baiklah katakan , MUAHAHA*kay perasan* ^~^ . harini kami warga SMKPJ start belajar pukul 11.20 am. kenapa ? sebab ada acara padang , haaa laa sukan dah dekat , Sabtu ni je . aku ada masuk apa apa acara tak ? of course tidak sama sekali ! HAHAHA . bukan sebab takda stamina , bukan bukan . aku malas sebenarnya ~ weeee . malas nak tunjuk muka . serabut rasa , tu pun nasib aku participate jugak waktu sukantara haritu . *eleh padahal sebab kena paksa* HAHAHA kay abaikan . so tugas aku adalah menye-support kawan kawan aku yang masuk acara ! go go korang ! xD

eh eh , anda peminat MBLAQ ? meh meh tengok ni , diaorang dah keluar MV baru . tajuk Mona Lisa , sumpah style .



haaaaa , tengok tengok ? handsome menarik tertarik betul tengok ~ kan kan ? :D