Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Friday 1 July 2011

Night Ride .

waddup yo ! eh salah , Assalamualaikum :) heh ,


pa habaq hampa ? ni cheq nak cheghitaaaa . harini hari Jumaat la hampa wehh , maksudnya esok ada Larian 1 Malaysia tuhh . uishhh , bukan nak kata la kan . tapi cheq rasa cheq lari kot . KOT la . cheq sebenaqnya malaih nak lari tapi sebab dapat sijil la katakan . cheq pun teringin nak lari :P uishhh tak sabaq bak anggg .

HAHAHAHA okay end of speaking in dialect Utara :P

okay sambung macam biasa . tadi dalam lepas Isyak gitu , aku dengan Alyaa naik basikal pergi Pauh Indah . sebelum tuh singgah Seven E sat beli air mineral kat ayah aku . uishhh , aku pun bingai pergi mintak plastik . berat sebelah terus basikal aku . HAHAHAHA nak buat macammana en , bukan ada bakul pun dekat basikal tuh . dengan muka selamba badak nya , aku dengan Alyaa kayuh je la depan brader brader yang ada kat sebelah kami tuhh =='

dah hantar semua , pergi Pesona . Alyaa lepak dengan Nasuha + Farisa . aku ajak Eyfa ronda naik basikal satu taman Pauh Jaya tuhh . sampai masuk Masjid Timah bak anggg ! HAHAHAHA agak lama jugak lah kami ronda , fuhhh . best jugaklah kayuh malam malam , patut macam ramai je orang selalu naik basikal malam malam sekarang . angin pun best . sejukkkk :D dalam pukul 10++ balik :D

weheeeee .