Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Sunday 21 August 2011

Route 69

Assalamualaikum :) 

okayyyyyyyy , harini tersangat best (Y) kenapa ? tadi tadi tadi , kami ramai ramai bukak puasa dekat Route 69 . suka suka suka <3 okay nak cerita ni , lama tak update blog HEHE :D

Pagi :-

jaga dalam pukul 7.47 am gitu , rasa mcm 'adoiii bestnya tidur , nak sambung lagiii :3' tapi sayangnya tidak boleh . ada kelas math pulak dahhh , ingat nak skip tapi sebab rasa mcm dah lama sangat tak datang and sebab aku dah janji dengan irsa . aku pun datang lahhh :D dapat modul , tajuk Matrices . NOT-BAD . boleh lah jugak buat :) duduk merepek dengan kawan kawan lepas habis buat , pukul 10 balik xD balik mak amek , then masuk masuk bauu wangiiiiiiiiiiii ~ *bau kuih raya mak buat* hoyeahh hoyeahhh , Almond London bohhh ~ cantiklah mak . aku boring , aku buat kuih sekali . kuih aku buat still macam semalam , Chocolate Caramel cornflakess . cornflakes madu mak aku buat :D syiokkkk ! NAK RASA DATANG RUMAH :P LOL

Petang :-

boring boring boring , tengok dvd dalam bilik . Legend of Guardian . comelll , auwww :D then pukul 4 lebih siap siap , Te'ah datang amek pukul 5+ . sumpah serabut perut waktu pakai shawl , damnit . bakpe tahu susah sangat nak otter ? -.- jebonsss . last sekali pakai Pashmina setelah berapa banyak kali buat , thehehe :3
pukul 6+ sampai Route 69 . aku , Te'ah & Eman . kami paling awal baq anggg ! *semangat* HAHAAHA dah masuk bukan nak duduk diam , bising lagi ada . snap snap photoss . ME LIKEY . then makin ramai datang , yeahhhh :D duduk tempat masing masing . aku makan Nasi Daging Merah . HIKHIK nyumnyumm :D kenyang eden ~ dah habis tangkap gambar lagi ramai ramai . huishhh syokkk ! *nak tengok bukak fb* then pergi Masjid Perda sat sembahyang Maghrib . dah habis semua , pergi Uptown . WOHOOOOOOO . first time pergi nii :P *agak excited lahh* HEHE . pukul 10+ balikkk (Y)

gonna cherish this moment forever :)