Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Tuesday 15 November 2011

2 down . 7 to go .

Alhamdulillah , 2 subjek dah selesai jawab . phewww .

Hari first semalam , debor yang amat aku . Padahal paper BM je pun tapi rasa macam nak jawab Math debor nye . maybe sebab hari first kot . BM agak mencabar keimanan aku part kena betul tatabahasa . erghhh aku yang tatabahasa tunggang langgang nak betul tatabahasa ayat pulak -.- memang hampeh laa . then waktu rumusan , kena tulis apa masalah masalah yang menghalang Bahasa Kebangsaan diperkasakan . aku tulis lah ada satu ayat tu yang kata 'masyarakat sekarang lebih senang berkomunikasi dalam bahasa Inggeris' <--- sendiri tulis sendiri terasa !! HAHAHAHA lantakkk , asal aku jawab ^^V

Harini paper BI , wooooooooooo ! for the first time ever , I wrote 8 paragraph in paper 1 question 2 !! *bangga bangga* tak pernah dalam sejarah aku tulis sampai 8 , sokmo tkde idea waktu dalam exam . waktu SPM ni idea dalam mencurah curah , eceyyyyyyyy . Terima Kasih Ya Allah :) and the best part is , I put Jennifer Lopez's lyrics in the essay . Hikhokkkkkk , nasib baik aku tak tulis HAHA je . macam gatal tangan nak tulis :p hehehehehe

okay esok Sejarah . lusa Math . Wish me luck XX byeee