Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Monday 26 December 2011

Gimme A Holla .


woooooooooooooooooo . check out T-Ara and Davichi's new song . sangat mendayu dayu okay suara dorang ~

okay today bangun awalz . awal ke ? HAHAHA aku je tahu :} Ikut bebudak pergi beli barang sekolah . Hikhik . at last , aku tk payah fikir nak pakai kasut apa , beg segala bagai tu . Tapi yeahh disebabkan aku ni 'tinggi' , asal lalu kedai jual barang sekolah je "haaa mari tengok . mau beli apa ? kasut ?" dennggg ! aku tak sekolah dah -.- aduhhh . Penat aku cakap tak . Kena meninggikan diri ni xD 

and yeah , dah jumpa rumah baru . Dalam tengah bulan 1 dah boleh masuk kot :3 takde lah jauh mana dengan rumah lama . Dalam 40 minit sampai kot , HAHA . maii laaaaaaaaa noh :) so that's it for today , tata .