Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Saturday 10 December 2011

Ouhhhh Aaron Aziz .

Okayyyyyyyyyyyyyyy . Harini saya nak cerita pasal hangout 7/12/2011 haritu . ya ya , cerita lama . tapi tu lahhh baru nak update :D hehehe . baca je la nohhhh toksah nak bising .

hari tu tu kan , kami plan nak pi Pacific ramai ramai main bowling . siapa kami ? budak budak 5Ehsan ;) disebabkan tk berapa ramai , ajak lah jugak 5A and 5F . unfortunately , only a few of them join us but nahhhh didn't care at all . dalam pukul 8 cikgu Izwanum call bagitau pasal bowling tu kata lane 'first come first serve' takleh nak book pfffttt . okayyy disebabkan called cikgu tu aku tkleh tidur balik . bangun je lahhhh turun makan segala . text Aina ckp kalau boleh keluar awal . *skipskipskip* Aina cakap pegi dengan ayah dia . aku pun okay je la . boleh dikatakan hari tu phone busy , asyik masuk call eceyhhhhh :D dalam pukul 10.15 keluar rumah , -> PACIFIC !

sampai sampai tunggu Ayu depan KFC . but rasa macam lama gila , aku dengan Atul decide nk naik dulu tengok lane . Aina tunggu Ayu kat bawah . naik lif dengan Atul but kami keluar dekat tempat yang salah . God ! rasa macam dekat rumah hantu derrrrrr . gelap and spookyyyyyyyy ~ dahlah sesat bak hang . podahhhh . apa dia taktauu . ngarut rasa . berapa kali naik turun tangga . boleh kurus aku cenggitu . HOHO .

then dalam 20 minit tuu , baru sampai . HAHAHAHAHAHA sumpah macam tetttt .  *skip ahhh tak larat type semua* dalam setengah jam tunggu , makin ramai sampai . yeayyy syokkk :DD start main dalam 12+ . weheeeee lama aih tak main bowling . ada satu part aku jatuh -.- pfftt buat malu je . kenapa jatuh ? energy dh tadok nak angkat bola bowling 11 . LOLZ . dalam tengah main tu dorang cadang nak tengok wayang . cerita apa ? Ombak Rindu . aku pun okay je la , sebab majoriti perempuan nak tengok cerita tu . Lelaki nak tengok Puss In Boots tuu . kay , tak kisah lah janji semua tengok sekali perempuan . wayang dalam 2.45pm . so kami pi makan dulu ~ lepak lepak lepak naik atas . tunggu depan wayang . tengah tunggu tu nampak Mad and Irfan . ceyyy depa pun tengok Ombak Rindu ~ hehehe .

Ombak Rindu - OMAIKWANGMIN , Aaron Aziz bapaklah segala hotnya dalam cerita tu . fuhhhhhh untung oii bini diaaaaaa ~ cara dia layan Maya dalam tu . ehh bukan , cara Hariz layan Izzah dalam tu . sweet nak mampuihhhh ! me likey me likeyyy *lompatlompat* tapi too bad saya tak nangeh tengok cerita tuuuu , urghhhhhh -.- bakpe tah tak feeling tengok ? kena baca novel dia kot . but overall , cerita tu best ;) disebabkan cerita tuh , saya minat lagu Ombak Rindu yang Hafiz dengan Adira nyanyi tu . hehe . here it go , layannnnn :)