Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Monday 18 July 2011

Chillex with friends .

suatu tengah hari yang hening , sedang aku sedang goyang kaki baca surat khabar . telefon bimbit ku berbunyi menandakan ada pesanan ringkas yang masuk , dengan lemah lembut aku berjalan ke arah telefon . Aina rupanya yang menghantar pesanan ringkas . Aina hantar 'oit , mai la rumah ira' aku pun , 'okayyy :D'

HAHAHAHAHA *dahlah , cakap macam biasa balik* siap siap pakai tudung semua , capai beg . and then bagitahu bapak aku luuu , aishhhh gila keluar tak bagitahu ? :P HEHEH . dah sampai rumah Ira , rilex rilex sat . kat rumah Ira ada Aina + Irsa and Atul . mula niat nak buat folio addmath , dah buat semua . tiba tiba Ira kata nak pendrive . aku dengan malaih nya pergi lah balik amek sat , HAHA . dah bagi Ira baru aku teringat , dalam pendrive ada cerita Penunggu Istana . taktau siapa bubuh ? --'

aku tanya Ira , tv dier buleh detect tk kalau cerita tu ada dalam folder ? dier pasang buleh , kat rumah aku tklehh baq angg . shiott betul ==' kay abaikan* dah pasang tu aku grab bantal teruih , mana nak tau . standby la katakan , LOLz . mula mula boring gila starting dier , huishhhh . part tengah dah start mengejut . bangang punya cerita , buat aku terkejut cuak sorang . aku takut duduk atas kerusi , aku turun bawah duduk dengan Atul . sumpah terkejut ! --' lepas habis tengok , mula la spekulasi kami semua berlaku . HAHAHAHA . perasaan terkejut tengok cerita ni melekat , sampai nak naik atas pun ramai ramai . HAHAHA lawak ngat aihh .

and then tengok Senario Asam Garam pulak , HAHAHAHAHA . not bad lahhh ~ lawak jugak :DD pukul 7 lebih balik , :)