Her Speech-es

She's the one

My photo
Malaysia
Welcome to Farah Adlina's Territory. Enjoy reading.

Saturday 16 July 2011

Matahari Bakar .

ouh matahari bakar as known as Sun Burn . yeap , sun burn . disebabkan harini ada sukan tahunan , yang menyebabkan kami terpaksa berjemur kat padang tuh . well , untuk aku not betul betul tengah padang la . just at the corner of it , but still menyebabkan aku mengalami sun burn . sheeeshhh --' ingat senang ke nak putih balik ? cendol betul . dahlah aku tarik lengan baju , tak pasal berbelang tangan . haihhh .

2nd story - pergghhh ! aku memang tak puas hati dengan kau dol ! sumpah cakap , kalau aku hilang sabar tadi memang aku dah blah dah daripada situ . I cried because of you ! and yet you asked me why I've been sad all the time ? fuck you! you're the reason why I felt like jumping from the roof top . memang bangang gila lahhh ! bak kata Arifah 'lembu punya susu , sapi dapat nama' yeap . sesuailah untuk kau :) tersangat sesuai . congrats lah sebab dapat nama . sorry kepada yang tanya aku tapi aku tak layan , sumpah kalau aku jawab mesti aku nangis . sorry again guys :') and thanks kepada yang membantu kami waktu kami perlukan korang . you guys are awesome ! 

3rd story - Satisfied ! yeap , very satisfied . I'm done with all this stuff . so for now , have to focus on my trial . go go me ! :)